• هدر
  • محرم
  • شعار شهردار تهران
 

 

سید نجم الدین محمدی
مدیرعامل سازمان

 

 
آنلاین3
بازدید امروز1
بازدید دیروز221
بازدید این ماه1
بازدید کل195691
 
  • پیوند ها

در هم اندیشی مدیرعامل سازمان با اداره بازرسی/افزایش رضایتمندی شهروندان از مهم ترین موضاعات است

در نشست هم اندیشی اداره بازرسی سازمان خدمات اجتماعی با مدیرعامل این سازمان عملکرد سامانه 137 و 1888 به منظور بررسی وضعیت آسیب های اجتماعی شهر تهران و عملکرد سازمان در راستای کاهش این آسیب ها و افزایش رضایتمندی شهروندان کنترل و بررسی شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، جلسه ای در راستای ایجاد آمادگی هرچه بیشتر اداره بازرسی این سازمان در رصد و پیگیری مسائل مربوط به افراد بی خانمان و کارتن خواب با حضور مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی برگزار شد.

محمد عباسی مدیر بازرسی سازمان خدمات اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مراکز تحت پوشش سازمان و نواقص و مشکلات شناسایی شده، گفت: بنابر بازدید های بعمل آمده و همچنین پایش پیام های ثبت شده در سامانه 137 و 1888 موضوع ساماندهی افراد آسیب دیده و کودکان کار و خیابان از عمده ترین درخواست های واصله از سوی شهروندان تهرانی بوده است.

وی افزود : بر این اساس ضرورت دارد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شهر تهران، نهادهای عمومی همچون سازمان بهزیستی، کمیته امداد، وزارت بهداشت و درمان و .... همکاری های لازم را با سازمان خدمات اجتماعی انجام دهند.

همچنین در این جلسه از روند پیگیری پیشنهاد بازرسی سازمان در خصوص تغییر نحوه ثبت و ارجاع پیامهای سامانه 137 به منظور تسريع در رسيدگي به پيامهاي واصله بمنظور جلب اعتماد بيشتر به سامانه 137 و تكريم ارباب رجوع گزارشی ارائه شد.

 در ادامه نیز طرح نظارت بر پهنه ها و امور مراکز با هدف نظارت بر تمام مراکزی که تحت پوشش سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران می باشند، مطرح گردید. این طرح به منظور حصول اطمينان از اجراي صحيح ضوابط و مقررات و همچنین ارائه خدمات مطلوب در جهت افزایش رضایتمندی افراد، به تأیید مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی رسید.

در پایان سید نجم الدین محمدی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی ضمن تشکر از کارکنان اداره بازرسی گفت : عملکرد صحیح بازرسی باعث تقویت سازمان بوده و امید است تا با تلاش روز افزون شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و کاهش آمار آسیب های اجتماعی در سطح شهر تهران باشیم.

 

در هم اندیشی مدیرعامل سازمان با اداره بازرسی/افزایش رضایتمندی شهروندان از مهم ترین موضاعات استدر هم اندیشی مدیرعامل سازمان با اداره بازرسی/افزایش رضایتمندی شهروندان از مهم ترین موضاعات استدر هم اندیشی مدیرعامل سازمان با اداره بازرسی/افزایش رضایتمندی شهروندان از مهم ترین موضاعات استدر هم اندیشی مدیرعامل سازمان با اداره بازرسی/افزایش رضایتمندی شهروندان از مهم ترین موضاعات استدر هم اندیشی مدیرعامل سازمان با اداره بازرسی/افزایش رضایتمندی شهروندان از مهم ترین موضاعات استدر هم اندیشی مدیرعامل سازمان با اداره بازرسی/افزایش رضایتمندی شهروندان از مهم ترین موضاعات است