• هدر
  • یه لقمه مهربونی
  • محرم
  • شعار شهردار تهران
 

t_220_145_16777215_00_images_qqq.jpg

سید نجم الدین محمدی
مدیرعامل سازمان

 

 
آنلاین4
بازدید امروز201
بازدید دیروز91
بازدید این ماه6309
بازدید کل201920
 
  • پیوند ها

طرح پاتوق فروش یکی از اهداف مهم مدیریت شهری است

طرح پاتوق فروش در راستای تقویت شبکه بازاریابی و فروش تولیدات داخلی در منطقه 20 تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، به همت معاونت توانمندسازی و کارآفرینی این سازمان و همراهی شهرداری منطقه  20  طرح پاتوق فروش در راستای تقویت شبکه بازاریابی و فروش تولیدات داخلی با حضور تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، صاحبان کسب و کارهای خانگی، کارآفرینان، صاحبان تعاونی ها، شرکت ها و موسسات، سازمان ها و دستگاه ها در مرکز ری شناسی (نمایشگاه دست آفرین منطقه 20) برگزار شد.  

 

این نشست به منظور توسعه اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از تولید داخلی، تقویت شبکه بازاریابی و فروش تولید داخلی، افزایش رقابت بین تولیدکنندگان به منظور ارتقای کیفیت کالاها و سطح خدمات به مصرف کنندگان، کمک به بازاریابی و فروش محصولات و خدمات تولیدی کسب و کارهای کوچک، محلی، خانگی و خانوادگی، کارآفرینان و شرکت های تعاونی، جلب رضایت ، افزایش مشارکت همگانی و جریان سازی در خرید تولید داخلی، ترغیب سازمان های عمومی و دولتی به حمایت از کالای ایرانی، گسترش اشتغال و درآمد پایدار در تمامی اقشار جامعه برپا شد.

رمضان لطفی، معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه و تاکید بر اجرایی نمودن طرح پاتوق فروش گفت : ما برای اجرای طرح پاتوق فروش آمادگی کامل داریم.

وی با تاکید بر رویکرد تقویت شبکه بازاریابی و فروش تولید داخلی، اجرای این طرح را یکی از اهداف مهم مدیریت شهری برشمرد و به تشریح خدمات ارائه شده از سوی معاونت توانمندسازی و کارآفرینی پرداخت.

 در ادامه نمایندگان اتاق اصناف کشور، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، اداره کل بهزیستی استان تهران و سازمان امور عشایر ایران نیز فعالیت های مجموعه های تابعه خود را بیان کردند.

همچنین تولیدکنندگان ضمن ارائه شرح مختصری از نحوه کسب و کار خود به معرفی تولیدات و محصولات و نیز توضیحاتی در مورد نظرات و راه کارهای اجرایی پرداختند.

در پایان مقرر شد که سلسله نشست های طرح پاتوق فروش در مناطق 22 گانه تهران بزرگ، به صورت مدون و با هدف افزایش مشارکت همگانی و جریان سازی در خرید تولید داخلی انجام پذیرد.