• هدر
  • شعار شهردار تهران
 

 

سید نجم الدین محمدی
مدیرعامل سازمان

 

 
آنلاین11
بازدید امروز232
بازدید دیروز222
بازدید این ماه5354
بازدید کل201044
 
  • پیوند ها

حمایت از تولید داخلی با رویکرد بازارسازی سازمانی

حمایت از تولید داخلی با رویکرد بازارسازی سازمانی یکی از شاخص های مهم رونق اقتصاد، به ویژه کسب و کارهای خانگی و خرد خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران رمضان لطفی معاون توانمند سازی و کار آفرینی این سازمان با اعلام این خبر گفت: همواره کسب و کارهای کوچک، مشاغل خانگی و شرکت های دانش بنیان  با توجه به میزان مهارت، سطح تولید، سرمایه، تعداد کارکنان و تنوع محصولات متفاوتی را در بازاریابی و ارتباط با مشتریان انتخاب می نمایند.

 لطفی در ادامه افزود: سازمان خدمات اجتماعی به عنوان تنها متولی امر کارآفرینی و حمایت از کسب و کارهای محلی، در تلاش است تا با ایجاد و بهره گیری از قابلیت های موجود در تمامی عوامل ذکر شده، به ارائه خدمات متنوع و گسترده ای بپردازد از جمله این موارد می‏توان به راه اندازی فروشگاه دائمی دست آفرین، برپایی پاتوق های فروش، بهره گیری از فروشگاه های اینترنتی، همکاری با فروشگاه شهروند در سطح مناطق 22 گانه اشاره نمود.

وی با اشاره به اینکه همه این فعالیت ها با رویکرد تسهیلگری به منظور حمایت از کسب و کارهای مستقر در محلات صورت می پذیرد افزود: از دیگر اهداف این طرح می توان به گسترش بازاریابی سازمانی اشاره کرد که امید است در اولین گام شهرداری تهران پیش قدم شود و بخش عمده ای از مایحتاج و ملزومات مصرفی و هدایای خود را از این طریق تهیه نماید.

رمضان لطفی در پایان خاطر نشان کرد: بدون تردید حمایت شهرداری تهران و دیگر سازمان ها در قالب خرید از تولیدات و محصولات داخلی رونق اشتغال را در حوزه کسب و کارهای کوچک و خانگی به دنبال خواهد داشت.